Prezentare

Cine are nevoieConsecintele neefectuariiDocumentele necesareRecomandari obtinereLegislatie

SECURITY & SAFETY CONSULTING – partenerul dumneavoastra pentru solutii de securitate

risc-securitate-fizicaVa oferim o gama larga de servicii si va aducem solutiile optime de protectie la securitate fizica pentru acoperirea riscurilor identificate sau anticipate, prin studii si analize de risc profesioniste. Specialistii nostri va ajuta la elaborarea strategiei, a politicii, a regulilor si procedurilor necesare, prin conceperea si implementarea unui sistem de management de securitate adecvat necesitatilor dumneavoastra.

SECURITY&SAFETY CONSULTING va ofera servicii de analiza de risc la securitate fizica la cele mai inalte standarde datorita profesionistilor nostri avizati de IGPR si inscrisi in Registru national al evaluatorilor de risc.

Conform HG 301 din 2012, toate societatile comerciale sunt obligate ca pana la data de 16 iunie a.c. sa contacteze un evaluator care sa realizeze analiza de risc la securitate fizica. Aceasta urmeaza a fi efectuata pentru toate si fiecare dintre obiectele de activitate active si sediile pe care firmele le au, conform legii. In caz contrar, firmele risca amenzi cuprinse intre 5000 si 10000 RON.

Pentru indeplinirea obiectivelor sale, un evaluator de risc la securitate fizica trebuie sa fie informat, sa comunice si sa consulte, sa evalueze riscurile, sa trateze riscurile si sa propuna masuri de monitorizare si revizuire a riscurilor. Astfel, urmatoarele etape de lucru sunt urmate de catre evaluatorii de risc ai societatii noastre, dupa specificul obiectivului, in sprijinul cerintelor legale:

1. Definirea parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii;
2. Stabilirea metodei si a instrumentelor de lucru, consultarea standardelor nationale sau europene care sunt relevante pentru domeniul de activitate al beneficiarului;
3. Un evaluator de risc trebuie sa fie informat despre:

  • contextul si obiectivele organizatiei;
  • marimea si tipurile de riscuri care sunt tolerabile/asumate de catre organizatie;
  • modul in care sunt tratate riscurile inacceptabile de catre organizatie;
  • modul in care evaluarea riscurilor se integreaza in procesele organizatiei;
  • atributii, responsabilitati si autoritate pentru realizarea evaluarii riscului;
  • modul de raportare si revizuire a evaluarii riscului.

4. Consultarea contractelor de servicii de paza, transport de valori, monitorizare, instalare si mentenanta a sistemelor de alarmare, a documentelor de procurare, certificare, punere in functie si a verificarilor functionale ale echipamentelor electronice si a dotarilor de protectie mecanofizica, alte documente relevante.

5. Verificarea masurilor de prevenire/aparare:

  • nr. posturi de paza, planuri de paza avizate;
  • verificari privind existenta documentelor si dispunerea in locatie a posturilor de paza;
  • sisteme de securitate electronice (proiecte tehnice avizate);
  • verificari privind functionarea si arhitectura sistemelor de securitate, mentenanta acestora;
  • amenajari interioare si exterioare de protectie mecanica impotriva efractiei;
  • alte masuri de protectie si prevenire a evenimentelor/incidentelor de securitate.

6. Existenta si eficienta masurilor procedurale:

  • politici, proceduri si reguli de securitate fizica.

7. Existenta/dimensionarea echipei de securitate fizica – resurse, responsabilitati, procese si activitati, mijloace de control, etc.;
8. Documente suport: chestionare, declaratii, alte documente specifice obiectivului;
9. Identificarea tuturor riscurilor la securitatea fizica, a zonelor de impact, a evenimentelor si
cauzelor riscului, precum si a potentialelor consecinte;

10. Analizarea riscurilor la securitatea fizica;
11. Estimarea riscurilor unitatii beneficiare;
12. Completarea raportului de evaluare si tratare a riscurilor la securitatea fizica.
13. Completarea grilei de evaluare specifica obiectivului evaluat. In cazul in care riscurile la securitate fizica sunt tratate si acestea sunt in limita riscului acceptabil.

Principalele beneficii ale intocmirii Analizei de risc la securitate fizica:

  • conformarea cu cerintele legale ;
  • se imbunatateste identificarea oportunitatilor si a amenintarilor;
  • se imbunatatesc mijloacele de control;
  • se repartizeaza si se utilizeaza in mod eficace resursele pentru tratarea riscurilor;
  • se imbunatateste eficienta si eficacitatea operationala;
  • se imbunatateste prevenirea pierderilor si managementul incidentelor.

Urmatoarele documente vor fi predate beneficiarului Analizei de risc, conform legislatiei:

  • Raportul de evaluare si tratare a riscurilor la securitatea fizica;
  • Grila de evaluare, specifica obiectului de activitate;
  • Documentele-suport.

Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0726167026 sau prin e-mail: office@ssm-evaluare-securitate-fizica.ro!